14:10 ska alla slå på TV4!

Hejhej. Jag kom hem ganska sent från Pau, Julia och Julia igår så jag orka inte skriva någonting. Fotade en massa skit men jag orkar inte lägga upp bilderna. Sorry, ni får se dom men, not this time ;)
Jag ska snart springa ner till "hund-frisören" Yvonne med lille Wille. Hon har två "hund-kunder" just nu så hon ska ringa mig när dom är klara så att jag kan gå ner med han. Efter att jag har varit där så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Julia svarar inte på min sms och Pauliina är galen nog att vara och bada i 12º graders värme! Herregud, hon ringde mig nyss och frågade om jag skulle med men inte att jag tänker bli sjuk. Hon skulle nog bara bada i en halvtimma eller nå sånt så jag ska nog ringa henne när jag har kommit hem från Yvonne..

Klockan 14:10 eller nå sånt ska jag iallafall se på fyran (på tv:n alltså) för det är något program om Michael Jackson. Han ska ju begravas idag 17:00 i svensk tid. Hela världen, alla hans fans kommer se på det programmet idag, och gråta. Det vet jag inte om jag kommer göra, asså han har berört världen med sin musik men jag har ju inte direkt varit hans största fan så jaa.. Ja.. Jag vet inte vad jag ska skriva nu så jag ska gå till tv:n och vänta tills det börjar. KRAM.

R.I.P M.J  ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0