20 juli 2oo9 ..

Hej.. Sån här uppdatering kommer det nog bli hela sommarlovet. Iallafall dom närmsta veckorna, asså hallå jag har ju sommarlov! Varför ska man då sitta och uggla farmför datorn? Ja iallafall så är jag ju likså på datorn nu så då kan jag skriva om min dag.
Det ahr inte hänt så mycket idag faktist. Vi har grillat och så har vi varit och sett när Robert körde Go-Kart. Det var meningen att jag och Charlotte också skulle köra men jag ville inte och då körde inte hon heller.. Det såg så hemskt ut! Eller hemskt och hemskt, det gick så snabbt och så såg jag en som voltade och då tänkte jag NEJ, jag tänker inte göra det. Så det blev inte. Nu har vi suttit och vräkt i oss godis och jag och Charlotte har varit i dushen.
Imorgon ska vi fara till äventyrsbadet tror jag. Det ska bli dåligt väder så det är väl lika bra att passa på. Men orka skriva nå mer.. KRAM.


Kommentarer
Postat av: anonym

Bloggaren (desiree) dissar först saker sen köper hon det dagen efter.. tycker hon är riktigt mobbad.



Läs inlägget om henne i min blogg

www.falsksanning.blogg.se

synd att hon inte är sig själv..

2009-07-23 @ 12:52:11
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0