AARGH :@ Don´t mess with me right now.

Hej. Vaknade nyss av migrän. Hoja vad jag har ont i huvudet! Det kanske ser lite konstigt ut det jag skriver såå.. Ja men jag måste ju blogga! Det har börjat bli en gång per dag liksom nu och jag har fått fler besökare.. Skumt igentligen!
Igår fick jag veta en heeemsk grej! Efter Överkalix marknaden så ska vi vara till torsdag här på campingen och ajg trodde att vi skulle hem efdter det! Men nej, mamma och pappa har bestämt att direkt efter så ska vi bara förflytta oss till Luleå Camping! Asså wtf?! Jag räknar ju dagar tills jag ska FÅ FARA HEM OCH SÅ SKA VI VARA HÄR I TYP TRE VECKOR TILL?! ´Jag hatar att campa, det är bara såå.. tråkigt! När man är själv iallafall, om Pau skulle ha kommit hit så hade jag inte klagat.. Men jag får väl också vara negativ. Orka ldda upp bilder. Vi ska fara till nån fors idag så jag ska fota lite till där.  Nån dag händer det väl att jag laddar upp nååågra bilder. Nån dag. Det gick bättre för mig att göra det hemma, för där blir jag inte irriterad när den här bärbara datorn är så seg! Aargh :@ Jag blev som riktigt p.o nu. Om nån vet vad p.o betyder? Det är nå jag och Pau har hittat på. Men iallafall nu ska jag gå och ta en äcklig muffins medan jag vänta på att mamma och pappa ska komma hem från äckel-affären med sitt äckel - bröd!
¨

AARGH :@:@:@

Kommentarer
Postat av: astrid

Det märks att det är inte nå roligt där i piteå.. Jag har det bättre här iallafall, men åker hem imorgon (Onsdag) . Så kommer inte bli så roligt för mog heller, ca. 75mil Imorgon. Men jag hoppas att du får det roligare senar. Missar du marknaden?

2009-07-14 @ 18:15:34
URL: http://aattid.blogg.se/
Postat av: paow

Synd att jag inte kom

2009-07-16 @ 10:58:31
URL: http://sweetpaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0