Äckel åska

Hejhej. Det åskar nu. Tur att man har bärbar dator, hehe :) Jag har spelat GH nyss men då ropade pappa och sa att jag skulle dra ur för att det åskade. RKtigt irriterande för jag spelade på Career och jag som precis var på den sista låten i min sista spelning och så måste jag dra ur tv-kabeln bara för att det åskar! Aargh, nu har ju ingenting sparats.. :@
Vad ska jag göra, vad ska jag göra.. Thats the question...

Jag är hungrig. Jag vill ha ett äpple men jag orkar inte gå och hämta ett. Det är långt dit bort vet ni.. Ääända bort till fruktskålen.. Jaja, jag måste iallafall gå på toa så då kan jag ju hämta på vägen.. Såååå BYE...

Kommentarer
Postat av: Astrid

Åskar. Här i Nälen "Östersund" är det inte åska men inte fint väder heller.

2009-07-10 @ 20:22:01
URL: http://aattid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0