Hoppas att jag inte tappar håret..

Hejhej! Har precis plattat håret och jag satte faktit sånt där värmeskydd (spray) eller vad det nu är som jag fick av Charlotte. Jag tycker att det är så läskigt när det frääter i håret när man har satt det men Charlotte sa att det typ skulle göra det och det hoppas jag verkligen så att jag inte börjar tappa håret eller nåt sånt snart..

Jag har vaknat tidigt idag! 11:00 faktist! Jag gick ju och la mig ganska tidigt igår så det kanske var därför...
Iallafall så längtar jag till när mamma slutar jobbet för då får jag fara till Lansån! SKITKUL! Mina mostrar, kusiner och en massa annat folk kommer nog vara där. Det ska också bli kul att se när Wille får träffa Julias hund Baloo. Dom är ju precis lika stora, fast Baloo är svart och Wille är mer brun. Självklart så ska ajg ha med kameran så bilder kommer när jag har kommit hem. Dessvärre vet jag inte när vi kommer hem.. Om jag sover där så kommer jag ju hem imorgon någon gång men om vi inte skulle sova där så blir det ganska sent ikväll skulle jag tro när vi ska äta middag där också.

Men nu ska jag gå och söka extra betterier till kameran ifall att den skulle dö därborta. Jag använde den ganska så mycket igår så jag tror inte att dom håller speciellt länge. Ja, men nu ska jag söka så BYE. 


Kommentarer
Postat av: ♥ Novembersara - det lilla extra.

Jag har lagt till dig :D

2009-07-06 @ 13:10:52
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0