Jag ska träffa dig igen.. Om det så är det sista jag gör, så ska jag få skratta med dig igen..

Hejhej. Är delvis klar med min packning så jag har en paus nu. Carro och hennes Sofie eller vad hon nu hette har varit hit på middag idag. Kyckling och potatis åt vi och det var jättegott. Men dom har farit nu för att Carro skulle fara någonstans och dansa..

Jag har nyss ringt till Pau och frågat om hon vill komma med oss till Piteå i en vecka. Dom var i Kalix och tittade på en soffa så hon skulle ringa upp när hon hade kommit hem. Det lät ut som om hon ville komma men jag vet inte om hon fick. Hoppas iallafall att hon får så att jag slipper ha långtråkigt på dagarna ;) Haha, nä men det blir nog riktigt kul om hon kommer med. Det är ju annars inte så kul att vara ensam med mamma och pappa där.. Fota massor ska jag ju självklart göra där ;) Hoppas också på att det ska bli varmt så att man kan gå på tivolit (om det är öppet men det tror jag väl) och bada i havet.
Kanske att Elin är där också. Jag kommer ihåg hur kul vi två hade där.. Vi snodde hennes brors bollar (om man kastade dom i marken eller på nån så sprändes dom och så fick man gul färg över sig) och kastade på varanda. Jag hade på mig min skolavslutnings tröja och Elin kastade en sån där boll på mig så den blev alldeles gul. Jag blev inte ens arg eller ledsen, det går ju inte att vara arg på henne :) Och så brukade vi springa omkring i Service husen på campingen och det var en massa tanter som blev arga på oss för att vi var för högljudda och så hade vi kastat en sån där boll på den nymålade väggen så den blev alldeles gul (den var röd innan), men vi tog inte alls åt oss utan vi sprang och gömde oss under bron gapskrattade..
Och så minns jag dagen då vi skulle fara hem. Elin sov när jag gick in i deras husvagn och skulle säga hejdå. Jag var tvungen att sätta mig på henne och skrika i hennes öra för att  hon skulle vakna.. När hon hade vaknat så satt vi där, nån tår kom ju, och så sa vi hejdå. Hennes mamma sa att vi skulle nog aldrig få träffas igen, hon bor ju i Timrå och jag här i tråkiga Ökx. Men jag och Elin tänker träffas igen, det har vi bestämt. I sommar kanske dom ska fara till Piteå Camping igen, där vi träffades och då ska jag tvinga mamma och pappa att köra dit också.. Shit vad kul vi hade..

Jag ska gå och fortsätta packa nu.. Det är ju inte speciellt lite med grejer som jag ska ha med mig. BYE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0