Kommer från stranden!

Hejhej! Har precis kommit upp från stranden med hundarna, mamma och en liten norsk flicka. Ja, hon var så förtjust i hundarna våra så hon frågade typ åtta gånger om hon fick "gå på tur me Bonni" så då gick mamma och pratade med hennes mamma och då fick hon komma med oss. Det vet jag inte om jag tyckte om men vem kan säga nej till henne? Ja, nu sitter hon iallafall här utanför och busar med Wille..

Mamma och pappa har farit till Storheden, dom ska handla. Oj juste! Jag har väl inte sakt att vi är i Luleå nu? Men iallafall så kom vi hit igår och vi stannar till fredag nästa vecka tror jag. På Måndag ska vi fara upp till Överkalix, men bara för dagen. Mamma och pappa ska göra räkningarna och så ska vi hämta upp Pauliina som ska sova över här i husvagnen med oss till vi far hem..

Men nu måste jag gå ut och kolla vad dom gör.. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0