Little Girl Lost: The Delimar Vera story = Bra film!

Hejhej. Sitter här nu, nydushad och freeeesh ;)
Jag ser på en film som heter Little Girl Lost: The Delimar Vera story. Den är så himla bra! Jag följer faktist med i den så jag ska inte göra det här inlägget för långt...

Amerikanskt drama från 2008. Baserad på en verklig händelse. En kvinna trodde att hennes lilla dotter hade omkommit i en brand, men sex år senare hittar hon dottern som då lever med en annan familj.





Filmen är jättebra och jag rekommenderar (haha, stavning?) den starkt.
Men nu ska jag fortsätta att se hur det går med den där lilla flickan Delimar.
KRAM.


Kommentarer
Postat av: vendela

snygg bloggdesign du har :) FIlmen låter bra kanske ska ta och se den då ;)

2009-07-05 @ 23:52:50
URL: http://vendelasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0