Ny blogg!

Okej, nu har jag gett upp.. Orka vänta tills jag får fem kommentarer! Jag fick ju tre stycken iallafall, fast inte alla på samma inlägg men idag fick jag iallafall tre kommentarer.
Jaa.. Har precis gjort en design åt min nya blogg. Det fick bli www.JeenyL.blogg.se . Trivs iallafall bättre med det namnet än det här. Designen blev inte så fin direkt men hallå jag gjorde den på fem minuter så att jag iallafall ska ha nån design alls så det får duga tillsvidare. Den här bloggen ska jag ha kvar, jag har ju också kvar www.jenssie.blogg.se och det är för att alla inlägg jag har skrivit är ju liksom bortkastade om jag raderar allt! Så den här kommer stå kvar men jag kommer inte skriva här.

När jag börjar skriva på www.JeenyL.blogg.se så ska jag liksom börja om med hela bloggen, bli bättre liksom! Alltså ska jag försöka vara lite mer uppdaterad , och uppdatera med bilder i nästan varje inlägg. Jag ska inte heller bara skriva om vad jag gör / min vardag utan jag ska börja med lite annat, typ som Dagens testet som jag har tjuvstartat lite med idag. Men istället för att skriva när svaren så ska jag fixa bilder, på endel iallafall. Kommer lägga ut Dagens låt också, samt skriva om böcker och filmer. Ja, jag har en massa annat också som jag ska börja med men hallå, jag skulle kunna skriva iflera dygn i rad men det orkar inte ens en nattuggla som jag ;)

Ska upp lite tidigt imorgon, så jag ska nog gå och lägga mig snart faktist.. Inte ännu, men snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0