Packat och klart.. Nästan iallafall.

Hej. Nu har jag packat in lite grejer i husvagnen också. Alla kläder som jag ska ha med har jag packat (förutom klänningar och det som är i tvätten). Jag orkar inte sätta in kameran dit ännu för att jag kommer troligtvis att fota imorgon och idag när mamma fyller år imorgon! Jag vill verkligen fånga hennes min på bild när hon ser vad hon har fått i present :) Om jag kommer ihåg det då, haha..

Igårkväll kom jag på en idé angående min bloggdesign. Jag orkar inte skriva vad jag har tänkt mig här men ni får väl se. Jag ska testa att göra headern för det första och se om det jag har tänkt mig funkar, för jag tänker inte sätta upp den här om den inte är bra. Igentligen måste den nog vara perfekt! Fast jag kommer aldrig att göra en som är perfekt då jag byter så ofta men man kan ju alltid försöka, det har ju ingen dött av ännu..

När jag har skrivit klart det här så ska jag fota lite som vanligt, och sen ska jag hjälpa mamma med smörgås tårtorna. Ikväll kommer mina systrar hit.. Men nu ska jag gå och hämta kameran och börja fota.. BYE.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Vart ska du åka. ??

2009-07-11 @ 21:39:31
URL: http://aattid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0