Shopping dag.

Hejhej!! Idag har jag och mamma varit och shoppat på stan. Riktigt härligt väder är det här! Jag köpte bl a jeansleggins eller nå sånt, en tunika och en kameraväska. Det var nå mer också fast jag kommer inte ihåg.
Pau ringde idag också, de skulle inte komma hit utan dom ska fara till Skellefteå. Jaa, det fattar jag inte irktigt varför en hennes föräldrar ville det. Iallafall så är jag riktigt avundsjuk på min syster nu. Just nu sitter hon och väntar på att få se Britney. Eller så ser hon henne nu.. Riktigt orättvist! Jag vill ju också se henne men tyvärr fick jag inte det. Vi ska ju fara till Stockholm i septmber så jag får nöja mig med det då..

Fotade en massa igår, jag, mamma och Monika gick ut och gick längs stranden. Men nu ska jag ut och gå med hundarna. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0