ska jag byta eller ska jag behålla den här?

Hmm.. Har funderat lite på mitt bloggnamn, tyckte inte om det från första början jag gjorde den här bloggen. Jag var ju tvungen att ta första bästa eftersom att min andra blogg Jenssie dampade.. Men asså varenda gång jag bloggar tänker jag på ALWAYSJENNY.. Det låter ju helt sjukt ut. Enligt mig. Jag vill ha något mer.. ja men typ som JennyL.blogg.se. Men det låter konstigt ut om man säger typ Jennyl som i ett ord.. Fast jag menar Jenny L. Okej nu blev det lite tjorvigt, förlåt..

Men jag vet iallafall att namnet bara ska vara mitt namn. Typ Som JennyLinnea eller nå sånt.. Haha, kusinen min tycker att jag ska heta Jennui.blogg.se eftersom att hennes lilla bror inte kan uttala mitt namn rätt , han säger "Haeej Jennu!" Haha .. Men ibland säger han också Jenniiie. Men det vill jag inte ha som namn..

Men dom namn jag har tänkt mest på nu är :

www.jennylinnea.blogg.se

www.jenniiL.blogg.se

www.JeenyL.blogg.se


Nää.. Det låter kanske konstigt ut? Snälla, nu måste ni hjälpa mig! Har ni något namn åt mig eller vill ni bara rösta på vilken av dom här som är snyggast så visst! Jag vill bara ha åsikter! Okej? Nästa inlägg kommer när minst 5 av er har lagt en åsikt. Så det så. Annars kanske jag slutar blogga helt. Om jag inte får fem kommentarer med åsikter.

KRAM på er nu och kom ihåg att kommentera ;)

Kommentarer
Postat av: Ms. J.

Jag tycker att JenniiL.blogg.se är snyggas ;) Skulle jag komma till dig idag elr? /YOooour famous KUSIN .J.

2009-07-24 @ 15:54:50
Postat av: Timrå Elin

JeenyL.blogg.se skulle jag så ta ! Snälla kan inte alla börja kommentera ? ! Jag vill läsa ett nytt inlägg ;);)

2009-07-24 @ 19:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0