snart somnar jag. i promice !

Hejhej. Jag orkar inte skriva något nu, jag är trött som f*n och jag tror att jag ska lägga mig och vila ett tag.. Jo, jag kan skriva lite om gårdagen då. jag och Amanda var faktist ute och sprang. Hon skulle träna inför Marknadsloppet och då hängde jag på. Jag hade faktist också tänkt vara med i loppet men det blir ju som lite svårt när jag har typ ansträngnings astma. Mamma ska fixa en tid till farbror doktorn åt mig så att vi ska se om jag kan göra något eller nåt sånt så att det ska bli bättre ;) Jag har haft ett sånt här astma grejs, asså ett sånt hära som man andas in i men jag tror inte att jag har kvar den faktist.. Iallafall så sprang vi till färjan från Amandas hus och det är en liten bit, haha ;) När vi kom fram till färjan så pratade vi med nån gubbe som Amanda kände. Jag tror att han hette Rolf och han frågade oss om vi ville åka över och tillbaka. Vi hade inget bättre för oss så vi sa ja och då fick vi åka uppe i hytten. Nice ;) Ja, sen sprang vi tillbaka till Amanda då. Men nu orkar jag inte skriva nå mer jag håller på och somna eftersom att vi gick och la oss kring 05:00 och jag vaknade kring 09:00. Ja men nu ska jag vila. God natt.. typ, haha ;) BYE iallafall.

BTW tråkigt bildlöst inlägg.. Måste ladda upp bilder ikväll. Höres då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0