I Piteå.

Hej! Har inte uppdaterat nå alls. Men nu är jag i Piteå. Sitter på Havsbadet och har det bra. Charlotte och Robert har varit här en sväng på middag och min faster med sin man Johnny har också varit här. De har hjälpt oss att sätta upp förtältet så det gick väldigt snabbt. Nästan problem fritt!
För nå tag sen var i på affären och handlade. Vi köpte bl a ett Badminton set. Vi har inte orkat sätta upp det än men det gör vi väl nån gång..

Jag fick nyss veta att Pau inte ska till Norge. Dom kanske ska komma hit till Piteå! Fatta vad bäst det skulle vara liksom! Men hon tyccker inte det, haha! Hon ville ju som fara till Norge men nu har jag ringt och pratat med henne och hon frågade om jag var i Piteå och då blev hon nog lite glad trots allt ;) Men det är ju bara kanske att dom kommer hit så jag vet inte riktigt. Det får vi väl se imorgon.

Snart ska mamma, pappa, faster Monika, Johnny, Bonne och Wille ut på promenad. Dom ska gå runt hela allt liksom.. Men det är så långt så jag vet inte om jag ids komma med. Jag kanske stannar och spelar kort i ensamhet.. Haha, nä då.
Men nu kom Johnny och Monika så vi ska äta smörgåstårta (det som blev över av igår, herregud vad jag är less nu!). Kommer kanske bilder någon dag, har inte fotat så mycket, bara lite grann. Men nu måst jag gå så BYE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0