Längtar till NEW MOON!


Hej ;) Har precis bytt kläder, var inte nöjd med mina som jag hade nyss.. Så nu har jag ett mörkgrönt brottarlinne (haha, jag och mina linnen) och en pösig guldig tunika på (som jag har fått av Charlotte, tack!) och mina svarta/gråa jeans. Ja juste, och så har jag ett vitt bälte i midjan ;) Nu är jag ganska nöjd, jag stör mig bara på att jag inte hittade mitt vita brottarlinne för nu har jag ju ett grönt men ville som ha det vita.. Det passar mycket bättre än grönt.. Jaja. Ikväll kommer det bilder! JA ENTLIGEN!? Tycker att det behövs ;) Och så har jag redan fotat en massa ;)'

Igårkväll började jag läsa om The Twilight Saga. Jag har läst halva boken redan ;) Den är ju så bra (Om jag kunde drömma). Och fatta hur mycket ajg länktar tills NEW MOON går på bio! Då ska jag se den! Skti samma att jag inte är 15, jag ska se den!

 

Åååh... Vill se..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja jag längtar oxå till den!! Precis vem bryr sig om att man inte är 15:0)

2009-07-24 @ 18:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0