Michael Jackson: The Dangerous Tour.

Hejhej ;) Jag sitter nu i soffan med en nyklippt Wille och tittar på Michael Jackson • The dangerous tour. Minnesstunden tog nyss slut och nog kom det några tårar iallafall.. När Usher sjöng och när Marlon eller vad han nu hette (Michaels bror iallafall) skulle prata och så grät dom, då brast det för mig. Tänk att någon kan vara så älskad som Michael var. Eller är. Han kommer ju alltid vara älskad av sina fans och sin familj..

Just nu ser jag på The Dukes of Hazzard: The beginning eftersom att det där med Michael är det paus på. Men jag gillar den inte, tvåan som jag har är mycket bättre, det är andra skådespelare som är mycket bättre! Aargh.. Kunde dom inte visa tvåan istället?!
Jag ska nog ta och gå ut en sväng med Wille så att han får pissa så slipper jag göra det inatt.. Jo men nu ska jag gå så..









Ja nu har ni fått bilder på nyklippta Wille (det syns inte så bra på bilderna, att han är klippt alltså) och jag . Men nu måste jag verkligen gå. BYE.





Kommentarer
Postat av: Charlo

ojoj vad sör han är,lill björnen:) längtar till på fredag!!!

2009-07-08 @ 08:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0