God Morgon!

Hejhej ;) Helt ensam här i husvagnen igen ;) Föräldrarna mina är i stan och jag orka inte komma med.. Mår lite dåligt, har ont i huvudet som bara den och så har jag hundarna att sköta om.. Senare idag kommer Jullis hit. Hon är hundvakt nu så om några timmar.. Iallafall så sitter jag i soffan och nördar MTV..
Tror faktist att jag ska börja med ett DAGENS test varje dag .. Ett per dag? Det blir väl bra? Right?

DAGENS VILL HA: Mer pengar på mobilen....
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, vitt bälte, brottarlinne (fast inte det jag hade igår, ett svart)
DAGENS FRISYR: Uppsatt lugg, hästsvans.
DAGENS LÅT: Hmm.. Love Game tror jag ;)
DAGENS PLANER: Vara med Jullis.
DAGENS SAKNAD: Pauliiiiiiina som vanligt...
DAGENS DUMMASTE: Börjar på K slutar på T.
DAGENS MISSLYCKANDE: Gick inte i dushen före mamma och pappa for.. Nu kan jag inte för jag måste passa hundar..
DAGENS DROG: Låten LOVE GAME!
DAGENS KÖP: Inget än.
DAGENS GODIS: Inget än.
DAGENS HUMÖR: Trött..
DAGENS CITAT: Lev ut dagen till fullo, den 24 juli 2009 kommer aldrig tillbaka.
DAGENS ROLIGASTE: Willes underbett ;) Hah.

Det var det. Nu ska jag fortsätta nörda MTV. Och häva ner Wille från soffan.. KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0