grattis morfar!

Hejhej!
Det blev inte att vara så sent hos mormor och morfar i Lansån. Jag ska inte sova där eftersom att Julia kunde typ inte men istället så ska jag fara till Pauliina typ 18:30 och så ska Jullan komma dit också. Roligt ska det bli ;)

Det var inte så hemskt kul i Lansån när inte Julia var där. Min andra "plast" kusin kom dit men vi skulle precis fara då.. Men jag har hunnit fota lite grann. Men jag fotade bara när vi var ute med hundarna och lät dem springa. Wille och Bonne höll på och bråka hela tiden.. Iallafall så fikade vi och åt smörgåstårta som tydligen var vår middag.. Jag åt inte alls nå mycket för att jag ville ha lite plats för middagen men nu när vi är hemma så sa mamma - "Ja vad bra, nu slapp vi laga middag när vi fick oss smörgåstårta" och jag som bara "WHAAAT??!" .. Jag är lite irriterad på mamma just nu men det går väl över.. Nån gång.. Åååh vad jag är hungrig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag idag..





Men nu ska jag fara till Tallvik och möta Pau sen Julia. Hejs ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0