Happy Birthday, pappa ;D

Hejhej. Jag vaknade sent idag, 14:00. Jag hann bara klä på mig och sen for jag till Bränna där jag mötte upp Amanda. VI gick in på fenix och köpte oss varsin mjukglass. Efter något tag kom mamma och hämtade mig och så köpte vi lotter till pappa som har fyllt år idag. Sen hämtade vi farmor och så for vi hem. Då gav vi pappa en PEAK performance tröja och så lotterna. Och så åt vi och sen fikade vi. Tårta och Tosca kaka. Det var jättegott ;)

Min kamera har inte kommit ännu. Pappa hade fått ett e-mejl om att det skickades igårkväll så han tror att den kommer imorgon eller på fredag. Hoppas imorgon ;) Men iallafall så har jag fått låna lite bilder av Astrid sen igår. Men nu ska jag ladda upp dom och sen ska jag gå ut. BYE.


                                           Jag och Pau kanske?

  Well.. Kanske jag och Pau igen, eller? Det är svårt att se när dom är fotade mot solen.

                                      Men det här är då jag iallafall ;)


Kommentarer
Postat av: Astrid

2009-07-02 @ 10:52:19
URL: http://aattid.blogg.se/
Postat av: Astrid

Ja , Du hade rätt ..första och andra bilden är på dig och pauliina och sista på dig , som du ser.

2009-07-02 @ 10:53:33
URL: http://aattid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0