nyvaken..

Hejjhejj ;)
Jag har nyss vaknat och klätt på mig. Mamma och pappa är på nån loppis i Rödupp och jag orka inte komma med. När dom har kommit hem så ska jag fara till farmor. Efter det drar jag nog iväg till Pauliina kanske? Man vet aldrig..
Imorgon fyller ju morfar Bo år. 70 år. Så vi ska fara dit och äta tårta. Kusin Julia kommer säkert att vara där så det blir då lite roligare då ;) Jag vet inte om hon ska sova där isåfall kanske jag också stannar där. Ja..

Jag har nyss hållt på testa den där huvtröjan som jag gjorde åt Wille när han var valp.. Asså när han var lite mindre. DÅ var den för stor för honom men nu tar all päls all plats så han ryms knappt i den.. Det är lite synd, annars hade han kunnat ha den imorgon om det blir kallt i Lansån. Nu har han ju lite mindre hår så han frös faktist när jag gick ut med honom i morse. Han ställde sig bakom mina fötter och skakade. Sen när jag satte mig på markne så hoppade han upp i mitt knä och han var alldeles kall. Så jag vill ju att han ska kunna vara ute i det här vädret också. Och så regnar det säkert imorgon också som det gjorde imorse. Och han har faktist börjat gilla den där tröjan så vi får se.. Annars tycker jag inte riktigt om att klä hundar eftersom att dom inte är människor men så fort jag satte på han den så slutade han att skaka och jag vill ju bara hans bästa..


Snyggingen i hans hemgjorda huvtröja. (gjord av meeejj)


Nu drar jag. BYE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0