min stora kärlek

Hello ;)
Jag sitter i soffan med en gullig och lurvig hund i min famn. Han har fått väldigt många tovor (WIlle alltså) så jag tror att det blir till att bada honom imorgon, och sen kamma förstås. Bara att jag inte vaknar försent då (; Jag brukar som alltid göra det när det är meningen att jag ska vakna TIDIGARE. Ja, sån är jag iallafall ;)

Jag ser också på en film som heter Min stora kärlek (Shallow Hal) men jag har sett den typ 1000000 gånger. Men som sagt så tröttnar jag aldrig på såna här filmer. Och den här filmen är den enda som går på tv nu (förutom draman, draman och mera tråkiga draman) och jag måste ju ha någonting att glutta på medan jag skriver detta inlägg, haha ;) När jag har skrivit klart det här inlägget så ska jag börja på *HEMLGS* design. Jag säger sen vem det är men jag kan inte göra det förrän den är klart därför att det är en överaskning till personen som får den ;) Iallafall så ska jag nog börja med den nu så att jag slipper sitta på datorn hela kvällen, jag vill ju se lite av filmen också. Och så måste jag ut med Wille innan jag går och lägger mig.. Ja det är bäst att jag slutar skriva.. BYE ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0