till amanda

Hellojs ;)
Det är sjukt kallt ute. Bara 18,5º grader! Just nu sitter jag i soffan med täcke på mig.. Igentligen ska man väl inte klaga, förr var det ju FÖR varmt. Jaja, det får väl duga då ;) Men kruxet är vad man ska göra idag utan sol och värme? Det är molnigt ute så solen syns bara ibland. Lite för kallt för att bada och äta mjukglass kommer jag nog aldrig göra igen. Eller det kommer jag säkert att göra men igår när jag och Amanda var och köpte mjukglass så var det någon ny där som satte typ flera miljoner ton med sås och sen täckte precis HELA mjukglassen med strössel. När jag och Amanda skulle ut så hade redan hälften av allt runnit ut och när jag åt det så blev jag bara illamående.. Hojja.

Iallafall så ska jag till Amanda på en halvtimma. Vi ska mötas på Seth (en klädaffär här) ungefär om en halvtimma för att jag ska titta på en grej där. Bara att hon snabbar sig då, för att hon skulle städa till i sitt rum typ före.
Kameran kommer inte idag, tyvärr. Den är i Ånge nu så det är en liten bit kvar förren den är i lilla Överkalix. Pappa sa att jag har tur om jag ens får den i morgon (fredag) för att den ska ju också registreras och sånt skit innan jag får hämta den. Men jag hoppas då verkligen att jag får hämta den imorgon för jag tror inte att man får hämta den på helgen så då måste jag ju vänta tills på Måndag och det är ju inte så roligt! Jag vill ju sätta igång och fota! Men jag ska fota lite med mobilen idag så det kanske kommer några bilder iallafall ikväll. Vi får se, vi får se.

Me nu ska jag dra, BYE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0