I´m walking on sunshine! WoooOoooOOo!

Hihi, detta kommer bli mitt tidsfördriv medans alla andra tråkmånsar sover ;)


Hur bor du: I ett hus?
Brukar du komma i tid: Näää.. ;)
Hur lång är du: 1, 56 kanske? Jag tror att det är 1,58 men jag brukar ha fel.. Men sist jag mätte var jag 1,56 så vi säger det ;)
Kan du laga mat: Haha, INGEN KOMMENTAR!
Vad jobbar du med/pluggar du: ? Jag ska börja 6:an ?
Vad har du på dig just nu: Jeans leggins, brottarlinne, team sportia tröja  och underkläder.
Har du någon fobi: Inte vad jag kommer på men jag gillar inte spindlar om det är en fobi?? TRÖÖÖG =JAG..
Hade du en bra kväll igår: Ja.. Såg film och drack O´boy, bättre kan det väl inte bli ? ;) 
Vilket är ditt senaste inköp: Vitt skärp.
Din favoritdryck på morgonen: Varm O´boy,, YUMMIEEE..
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Charlo, jag cik på marknaden men det var igentligen från pappa..
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej, eller ja. Min säng här i husvagnen ;)
Vad hade du sönder senast: En the-kopp..
Vem snackade du med senast: Pappa..
Varm favoritdricka: O´boy..
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten.. ÖKX vatten är ju bäst ;) 
Alkoholhaltig favoritdricka: Jadu,, ;)
När gjorde du senast något riktigt dumt: Kommer inte ihåg.
Saknar du någon just nu: Ja.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Det beror helt på vem det är.. faktist..
Någon jag stör mig på: Just nu INGEN!
Intressen: Hundarna, foto ;)
senaste person du kramade: Bonne ;)
Senaste person du ringde: Julia ;)
Senaste person som ringde dig: Carro ;)
Vad drack du senast: Päronsoda.. Usch..
Vill du ha barn: Nån gång.
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej.
Är du sugen på något nu: O´boy.. Men antingen så är den slut eller så har Charlo tagit tillbaka den :(
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ZERO..
Attraheras du av män med skägg: Nääää, finns nog inga såna i min ålder , tur de :)
Micro-pop eller poppa själv: Micro pop..
Brukar du baka: Om jag är med Paow..
Röstade du i det senaste valet: Tyvärr, för ung!
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Yes.
Vilken låt lyssnade du senast på: Freakshow ;)
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja. Wille ;)
Vad tycker du är äckligt: Människor som biter på naglarna.. Jag har inte tyckt det är äckligt men sen jag hörde av min syster att man får lika mycket bakterier som om man skulle slicka på en toalettring när man biter på naglarna.. Det är äckligt!
Har du pengar på mobilen: Ja.

Har redan gjort det här testet men who cares.? Och så måste jag slänga in ett "DAGENS" test också.

DAGENS VILL HA: Svarta och guldiga reebook skor, LOVE THEM!
DAGENS KLÄDSEL: Har bytt nu på kvällen men på dagen har jag haft brottar linne, shorts och så bikini under.
DAGENS FRISYR: Hästsvans och utsläppt.
DAGENS LÅT: Broken hearted girl.
DAGENS PLANER: Ja, dagen har ju redan gått men snart hat jag väl tänkt gå ut med Wille och sen sova..
DAGENS SAKNAD: Pauliiiiiiinaaa....
DAGENS DUMMASTE: Ingen.
DAGENS MISSLYCKANDE: Glömde kameran när vi var till stranden.
DAGENS DROG: Låten Broken Hearted Girl.
DAGENS KÖP: Skärp.
DAGENS GODIS: Smörgåstårta ;)
DAGENS HUMÖR: Om man säger såhär...... I´M WALKING ON SUNSHINE, WOOOHOOOOHOOO!
DAGENS CITAT: Orka...
DAGENS ROLIGASTE: Charlotte när hon inte kan ta upp korten från bordet när vi spelar STRESS ;) Haha,  skrattar ännu ! HAHAHa...







Men nu ska jag dra ut med Wille Booiien sen ska jag svara på alla mina sms och sen på några timmar ska jag troligtvis sova. Imorgon kommer Juliiiiia så kanske uppdaterat då. Hihi. Kraaaaaaaaaam ;););););)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0