jag håller mitt löfte om att sätta in bilder ofta. och nu får ni bilder. happy? you should be.

Snälla. Fråga inte ens vad jag menar med mina rubriker, dom är verkligen min svaga sida ;)

Hihi, jag äter muffins och det får inte ni, na na nana NA! Jag har nyss badat Wille. Han hade så mycket tovor att mamma var tvungen att klippa bort dom så han ser inte så hemskt normal ut men pappa har fixat tid till Yvonne så hon ska få klippa till hans päls så den blir jämn iallafall. Men min lilla Wille är ju söt iallafall ;)

Imorgon ska vi fara till Luleå och sen till Boden eller tvärtom då. Jag ska ju köpa en kameraväska och ett minne till kameran där. Mamma och pappa skulle väl göra nåt annat också. Sen ska vi fara till Boden (om det nu inte somsagt var tvärtom) och titta på husvagnar. Jättetråkigt..

Förresten Pauliina om du läser det här så har jag sett din annons på ICA om att du skänker bort din gerbilhane. Alltså, har du sett att ungen är en tjej? Annars är det ju honan du måste skänka bort.. Jaja, jag antar att du har sett det så.


 Ville bara visa hur kameran såg ut men nu ser jag att blixten förstörde lite grann ;)


Medans hans päls var rätt så lång :)


Lille Wille Nytvättad ;)


 Den är på sne' men det är jag iallafall :)

Japp. Men nu ska jag se på tv. Och visst har jag varit duktig än så länge på att ladda upp bilder? Ja, ganska så ;) BYE.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Åh . Ska pau sälja sin gerbil . Hade gärnta viljat ha den , men jag kommer inte få det , tror jag

2009-07-03 @ 23:14:31
URL: http://aattid.blogg.se/
Postat av: Astrid

Okej . Jag ska höra med mamma och pappa , och om jag får ringer jag till pauliina.

2009-07-04 @ 12:32:48
URL: http://aattid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0