Utkast: Okej jag ...

Okej jag är uttråkad! Ensam här och inte ens hundarna är här! Mamma och pappa har snott med dom till Storheden och här sitter jag ensam!

FYLLA-I-LISTA:

Vilken svordom använder du mest? Hihi, F*n tror jag ;)
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Haha vilken fråga! Jag har ju sommarlov?
Var köper du dina matvaror ifrån? ASK MY MOTHER!
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Vara med på bilden ;)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En Coca Cola! Jag är riktigt törstig..
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Jaaaa.. ;)
När var senast någon stötte på dig? Dont know ;)
Vad åt du till middag senast? Skinkgryta med ris.
Kan du vissla? Jaa men inte så bra, haha!
Tittade du på tecknat när du var liten? Men hallå? Det är väl klart?
Äger du några popband t-shirts? Neej..
Pratar du några andra språk? Neej.. Asså kan ju ganska mycket engelska men inte såhär att man pratar flytande så ..nej.
Har du gråtit offentligt? Ja.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej.
Vad har du med dig in på bion? Dricka. Och så lite godis eller popcorn då men dricka måste man ha..
Vad har du för väder? Lite molnigt. Men SOL!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Det vet jag faktist inte ännu ;)
När sov du senast på golvet? Idag, haha. Skulle lägga mig brevid Wille och då råka jag somna ;)
Vilken är din favorit drink? Ööh, fråga det igen om några år..
Gillar du din boendesituation? Duger väl.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 5 timmar iallafall ;)
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej verkligen inte!
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Haha, det kan väl hända nån gång ;)
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 12.
Tror du på liv på andra planeter? Hmm.. Nej. Men vad vet väl jag? ..
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Vet inte.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nää.. Det tror jag inte.
Tycker du om att krama folk? Haha, hmmm.. Jag vet inte riktigt om jag är nån "kramare"..;)
Äger du en digitalkamera? Ja.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Inte vet jag.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Haha, jag är van, Pau glömmer alltid ;)
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nää..?
Är du mörkrädd? Nej, det beror på om man inte kan se något. Om det är så mörkt är det obehagligt men annars nej.
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, kamera och fickpengar.



I know, I know! Jag har redan gjort det här testet men det hindrar mig inte från att göra det igen! Hallå ?!    I´M BORED!



Okej, sorry det här inlägget skulle ha publiocerats typ kring 17:00 men råkade trycka på utkast.. Sorry..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0