Hell yeah ;D

Okej, jag ljög. Jag tänkte sova (eller vila då) men då kom pappa hem. Och gissa vad han hade med sig?????!?!? JO MIN KAMERA! På direkten när jag hade fått den så gick jag ut och fotade. Den är väldigt bra, men det dåligaste är att den har jättedåligt minne, det får bara plats typ tio bilder. Men pappa sa att jag fick sno mammas extra minne eftersom att hon använder aldrig ändå sin kamera och han ska köpa ett nytt minne till mig imorgon då vi far till Luleå. Eller så kanske jag skulle köpa det? Jag ska iallafall köpa en kamera väska. Det kan ju vara bra och ha ;)
Nu lovar jag att jag ska bjuda på minst en bild i minst vartannat inlägg framöver. Jag kan ladda upp några gamla hederliga blom-bilder nu , haha ;) Jag ska fixa lite mer roliga bilder till ikväll så att ni får se då ;)

Nya kameran

Nya kameran

Nya kameran

Nya kameran

Nya kameran

Nu ska jag lägga in lite bilder på pixbox också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0