i need inspiration!

Det här är mitt 100:ade inlägg!! Wiiihooo!


Hej. Jag har försökt, försökt, försökt och försökt lite till med att göra en header.. Nog blir en del av dom ganska fina men jag blir aldrig nöjd! Jag har inte riktigt kommit på vad jag vill ha för nån men jag har tänkt mig svart bakrund tror jag.. Headern vill jag ha lite lila fast lite skiftande.. Men sen vet jag inte! Ikväll så ska jag sätta mig vad skrivbordet och försöka komma på nånting för jag har blivit så less den här designen. Jag har faktist haft den ett bra tag nu så det känns ut som om det är dags för lite "uppgradering" här..

Pauliina ringde upp mig för några timmar sen och sa att hon inte kunde komma med till Piteå. Synd, det var riktigt synd! Hon skulle typ till Norge på semester så jag får väl önska dig lycka till hos norskarna, pau ;)
Kanske Julia är där med husvagnen så att jag får något att göra så det löser sig nog. Om int annat har jag ju hundarna mina :) Och syrrorna såklart :D

Men nu ska jag ut med vovsingarna en sista gång, efter det ska jag sätta mig vid skrivbordet som sagt och när jag har kommit på nå (designen) så ska jag sussa :) Okej en nu ska  jag gå så BYE.


       Foto: http://alwaysjenny.blogg.se  Jenny L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0