Yeeeey, Lansån imorgon!

Hejhej. Jag kom nyss hem från farmor och snart ska jag gå i dushen. Jag har messat lite med Jullan när jag var hos farmor och jag tror att vi ska sova i Lansån hos mormor och morfar imorgon.. Om deras stuga är städad så får vi nog sova där annars sover vi väl uppe i stora huset. Men det löser sig.
Jag fick nyss ett sms av Julia och jag vet inte om det är bra eller dåligt det hon sa åt mig? Men jag tror att det är bra. Jag vet inte om jag får säga något så jag skriver det inte här för säkerhets skull ;) Ni får nog reda på det snart nog, om det ens verkar intressant för er då ;)
Iallafall så ska jag gå i dushen nu så att jag hinner se filmen på femman som börjar 21:00. SÅ jag har lite bråttom. KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0