Bränd!

Hejhej. Jag och Pau sitter och ser en film nu.. VI hade lust att se en film som man har sett när man var liten (och då menar jag typ fyra år) så nu gör vi det (: Jag kommer inte ihåg vad den heter men ?? Iallafall så har vi gjort hemmagjord daim så nu sitter vi och smaskar i oss det. Filmen slutade nyss så jag tror att vi ska dra oss mot tältet snart. Imorgon lovar jag att bjuda på bilder, kanske på morgonen innan vi sticker till poolen eller så efter det. 

Jag har bränt mig! Herregud vad jag hatar att bränna mig, jag är helt röd på kinderna. Ni vet, som man är när man har varit ute på vintern då det är - 20° grader och så blir man helt rosig på kinderna, så ser jag ut nu fast lite värre..
Och imorgon i poolen ska jag bli brun! Jag har redan fått ränder från bikinin men jag vill bli mer brun (; Pauliina är mycket brunare än mig, det är som fuskigt ;) Men nu ska Pau skriva och sen ska vi gå till tältet och bädda "sängarna".. Tjaoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0