Charlie Caper - Vinnare av Talang 2009 ...

Svar till Astrids kommentar: Jag menade att det skulle bli kul att fara till ansvar med er, men det blev ju aldrig..

Hello. Hur mår ni då? Jag mår bara piss för jag är så less! Pappa har utmanat mig på att städa där det är stökigt och då ska jag ´få en hundralapp om det är klart när dom kommer hem från  *vars dom nu är*. Men han har ju lurat mig! Det är ju stökigt överallt! Och sjukast är ju att jag bor ju här, så jag borde ju veta om det är stökigt (vilket det alltid är)! Men jag ska försöka städa upp lite här, så att han kanske ger mig hundralappen iallafall.. För jag behöver den ju ;)
Som sagt, det blev inte att fara till Ansvar igår, Ola höll inte med mig och Pauliina om att vi skulle få fara dit så vi ska göra det en annan gång. Jag var hos farmor igår kväll istället och såg på Talang 2009. Det var final, men jag tyckte inte speciellt mycket om han som vann.. VIsst var han duktig då men alla gör ju sånt där! Kan ingen med lite mer SPECIELL talang vinna? Nu vet jag inte om nån av dom som sökte till Talang 2009 hade nån sådär SPECIELL talang men många var självklart duktiga och endel var faktist bättre än honom. ´Nu ska jag sluta klaga då, han var väl en värdig vinnare..
Nu ska jag gå och ta mig frukost, så att jag kan fortsätta städa sen .. Wiiiho, vad roligt ...
Tjoo..

 Bild lånad från : http://www.tv4.se/talang
     Vinnaren av Talang 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0