Godnatt på er =)

Gud vad jag hatar fucking Sims 2! Det vill ju inte funka på stor datorn! Ååh herregud vad jag vill spela det och så pajar spelet! HERREGUD vad irriterande. Nyss höll jag på och få damp på datorn när jag inte kunde hitta ett sätt att fixa det.
Iallafall så är det midsommar afton imorgon. Det känns heelt.. Heelt sjukt ut.. Det är ju knappt 10 grader ute så det kan ju inte vara sommar direkt? Hojja.. Tänk om det blir så här heeeela sommaren ?? Va tråkigt det skulle bli!
Imorgon ska jag fira midsommar i Ansvar med Paow och company. Vi ska sova ensamma i en liten stuga så vi får se ifall vi smiter ut och gör nå galenskaper på natten =) Ikväll ska jag bestämma vad jag ska ha på mig. Jag ska lita på den norska sidan www.yr.no och klä mig för soligt väder och cirka 16 grader.. Det blir nog nån gammal klänning med skärp i midjan. Det är såå mycket enklare än att ta nån ny klänning som jag ÄNDÅ bara kommer att skita ner och häva sönder på direkten. Leggins till ska jag nog ha.. Hmm. Jag får ta tag i det lite senare, nu ska jag ta mig en limpa. Godnatt, det blir nog inte mer bloggning ikväll såå          βγε.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0