Imorgon äre skolavslutning!!!!

Hej! Oh herregud! Imorgon är det SKOLAVSLUTNING! Det blir väl lite trist att inte få träffa alla varje dag men absolut skönt att slippa gå i skolan! Jag ska ha världens roligaste sommarlov i år, det har jag bestämt. Impulsivt och galet blir alltid kul. Dock har jag och endel av mina vänner faktist planerat imorgon-dagen. Vi ska ju vara i skolan på förmiddagen, jag vet inte hur länge dessvärre men det löser sig. Sen ska vi fara på fenix och köpa glass skulle jag tro och sen blir det att fara till Pauliina och sova. Inne eller ute, det beror på vädret. Det brukar alltid bli kallt på skolavslutningen så vi får hoppas att den som styr vädret har lite sympati för oss imorgon.

Ikväll så ska jag hinna ducha, göra iordning mina kläder till imorgon, räkna pengar, ringa Astrid, ringa Amanda, ringa Pauliina, se hur jag ska göra Pauliinas hår imorgon (om det nu blir, hon var lite tjurig på att cykla hit kl. 05:00..) och så ska jag också gå ut med hundarna. Jag tror inte att jag ska läsa nå ikväll, då blir det väl som idag, att jag vaknar tio minuter innan bussen går och därför hinner jag bara stiga upp och klä på mig. Det skulle vara hemskt. Och jag får absolut inte komma försent imorgon eftersom att jag och en till i vår klass ska dela ut rosor till lärarna (hoppas att ingen av dom läser det här nudå..). Nu ska jag ta och gå in i duchen så att jag hinner med allt. Tjaoooop.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Hahha . Vet faktiskt varför jag skrev så men , Okej . Nice blogg. !! :)

2009-06-10 @ 20:51:07
URL: http://aattid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0