Inget tålamod, Pau were R u?

Ååh vad jag hatar att vänta! Pau har farit till sin farmor för att äta och hon kommer sen hit upp när hon är klar, men det har ju gått hela 5 minuter sen hon gick! Gud vad dåligt tålamod jag har! Kan hon inte ta och snabba sig? Iallafall så kanske vi ska gå till skolgården och hitta på nå när hon har kommit hit..
Jag har bokat den här datorn i en timma och jag skulle ha gått härifrån för en halvtimma sen, men spela roll ingen har ju ändå bett mig gå så jag  får väl säga att jag glömde bort tiden =) Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu, jag har ju tråkigt så självklart har jag inget intressant att skriva om. Nej nu har jag blivit föör tråkig, förlåt mina kära läsare som måste stå ut med mig nu.. Ja herregud nu ska jag läsa lite bloggar =) Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0