Jag har gått ut FeMmAn!

Nu har jag gått ut femman :) Så nu har jag sommarlov!!!!! Aah, niiiice =)
Ikväll ska Pauliina komma och så ska vi ha Girls Night med massor av filmer, en av dom är twilight såklart och så ska vi gotta oss i godis och lite hemlisar. Självklart att man måste fira att vi har fått sommarlov! Ett låååångt sommarlov med massor med kul.
Ja, nu ska jag ta och gå ut i spöregnet med hundarna. Som vanligt är det alltid piss-väder på examens dagen, vi hade ju tänkt tälta men då blir det ju inte.. Jaja, ByE..



Jordgubbar och glass är verkligen någonting som hör till sommaren.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Hoppas ni har roligt ikväll ... Vet ej hur jag ska fira min Examen , Men kommer väll på något . :)

Hejs Svejs . :) // Astrid ..

2009-06-11 @ 17:02:14
URL: http://aattid.blogg.se/
Postat av: Charlo

Gud vad jag är avundsjuk,jag vill oxå ha sommarlov!! Lyckost:D

2009-06-11 @ 18:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0