Meet the Spartans, sweetie :)

Hahahahahahahahaha! Dumpad tog slut så nu sitter jag i soffan och ser Meet the Spartans. Om du inte har sett den eller har hört talas om den så är den typ som Scary Movie och Epic movie. Har man dålig humor så har man. Och då tycker man om dom här filmerna. Hahaha :D

Okej, seriöst. Jag tänkte fråga om nån vill ha en bloggdesign? Jag vill göra en, jag hade ju tänkt överaska en viss person med en design men jag måste ju få bilder och sånt.. Lämna bara en kommentar om jag ska göra din design för att jag har verkligen tråkigt just nu! Eller, om jag tittar på filmen igen så kommer jag då få skratta, hihi. Men nu ska jag se tv så BYE.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Om du har lust så kan du ju göra en design till mig ,, För min är inte ríktigt den jag vill ha ..

2009-06-28 @ 10:17:45
URL: http://aattid.blogg.se/
Postat av: Astrid

Min favoritfärg..... Lila och BLåå

2009-06-28 @ 10:20:59
URL: http://aattid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0