Nattinatti ..

Hej. Snart ska jag gå och lägga mig så att jag slipper sova bort hela dagen imorgon. Ifall att det blir att vi var till Astrid så tror jag att vi kanske far till henne ganska tidigt? Eller vad vet jag det kanske blir på kvällen. Iallafall så måste jag vara förberedd och ha packat före. Bikini är det viktigaste jag måste ha med mig, och så tältet såklart.
Jag har gjort klart Aattids design och jag hoppas att hon gillar den. Jag tror att vi sätter in den på hennes blogg imorgon när vi är hos henne. Om nån annan vill att jag ska göra er design så är det bara att kommentera, för jag gör vems som helst, det är ju så kul ;D

NEJ! Vet ni vad jag kom på nu? Jag hade ju lovat igår att jag skulle lägga in bilder från dagen men jag glömde! Holy shit, nu måste jag verkligen fota mycket imorgon så att jag kan sätta in här!
Men nu ska jag sova, så att jag orkar upp imorgon. Ha det bra och sov sött (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0