Nydesignad !

Nu är bloggen nydesignad ! Det blev grått, alltså en väldigt tråkig färg.. Jag tror att jag ska byta till typ svart och rosa.. Vad tycks om det? Alltså samma design fast annan färg liksom.. Jag behöver seriösa smakråd nu! Alla som läser min blogg måste lämna en kommentar om sin åsikt, jag behöver er verkligen just nu!

Jag och Pauliina sitter i soffan och ser på twilight. Pau såg nyss en mygga och höll på och freaka ut! Hon flög upp och skrek (ganska kvävt eftersom att mamma och pappa sover) :
- EN MYGGA !!!
Jag blev ju helt vettskrämd, det såg ut som om världen skulle gå under i hennes ögon innan jag hörde vad hon sa. Herregud att flickan kan över reagera. Nu ska jag fortsätta se Twilight. Vi är i baseball - scenen och den måste jag bara se!

Ps. Jag har lånat din Twilight film Charlotte om det gör nå ?? :/

Tjuu.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Nog blir det bara med svart och rosa . Tycker jag .



// Astrid

2009-06-12 @ 17:07:32
URL: http://aattid.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är bara att se hur mkt ni vill, hundra ggr om ni så vill:D kram sis

2009-06-12 @ 17:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0