Ont i magen = /

HeLLo. Imorse fick jag och Pau en liiiten sovmorgon. Klockan 11:00 kom mamma hem på lunch så hon stod utanför och bankade på dörren till husvagnen så jag var tvungen att öppna, sen kune jag inte somna om. Så jag gick in och klädde på mig och åt frukost. Sen har vi varit på datorn (konstigt) och spelar Uphill Rush 2. Man blir lite beroende av det där spelet, det är nästan omöjligt att sluta när man väl har börjat. Sen så stack vi till Bränna och köpte en choklad kaka och nån annan godis. Efter det for vi till Paus farmor och smälte choklad kakan. Det var dåligt att vi gjorde det för nu har både jag och Pau ont i magen =S. Men nu sitter vi i biblioteket och försöker gå in på www.spela.se men det går inte! Jag vet inte vad det är för fel på den här cp datan men den blir jäääätte trög när man går in där. Men sen då man går in på vad som helst annat då är den då snabb. Det är sååå irriterande.. Men nu ska jag försöka gå in där igen, för jag SKA spela, så de så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0