R.I.P King of Pop - Michael Jackson.

Michael Jackson, The King Of Pop är död. Han fick hjärtstillestånd eller nåt sånt igår kväll och lämnade alla fans.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag har aldrig varit hans största fan direkt men asså .. jaa .. R.I.P..
Jag blir så ledsen när jag ser på hans gamla videor, typ som Bad och Thriller.



Nog om tråkigheter. Jag vet inte vad jag ska ha på mig! Jag hade tänkt ha en för kort tröja med en svart hög kjol över..? Men då blir den lite för kort så att .. jaa .. haha .. Nä men åsså finns det en till klänning som jag vill ha men den är absolut för kort.. Men nu ska jag ta och riva ut hela min garderob och söka efter en fin KJOL eller KLÄNNING för det är ju sommar! Sen far jag nog till poolen så vi ses sen.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Det är DesignByMilly♥ som har gjort den, Hon har inte gjort den åt mig. Men man får ta och ha om man vill ha .

2009-06-26 @ 11:21:22
URL: http://aattid.blogg.se/
Postat av: Sara

fin blogg :P

2009-06-26 @ 15:18:24
URL: http://sashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0