Skärpning!

Nej men herregud, nu får jag faktist ta och skärpa mig! Jag har inte bloggat sen FÖRSTA JUNI ju!

Jaja, jag kan berätta iallafall lite om veckan som gått.. Eller njää, ni får höra om fredagen och lördagen då.

På fredag så var det ju bal i lionsparken. Jag var med  Pau, Astrid och Amanda. Sen när vi stod och tittade på alla par som kom så träffade vi Emma och hon hängde med oss ett tag. Sen for hon och vi for till Fenix och köpte mjukglass. Sen for jag och Astrid till Pauliina, alla på EN liten cykel! Ni fattar hur det gick =) Lite senare så kom Amanda också dit. Sen gjorde vi lite grejer.. Och så for jag hem..

På lördagen har jag bara legat inne och kollat på film. Det var ju så dåligt väder. Men vi var iallafall och kollade på banden som spelade i Bränna eftersom att det var Sveriges Nationaldag.  Inget roligt med det iallafall.

Idag så har jag och Charlotte gått med hundarna i skogen. Ganska kul var det faktist. Men nu ska jag ringa Pauliina som troligen sover ännu (hon har varit på hopp-tävling i stallet) och väcka henne. Jag ska fara till henne och så ska vi göra nå. Vi har planerat en grej men det tänker jag inte berätta =)=) Hihi =)=) Jaja, nu ska jag väl ta och lyfta på arslet och börja gå mot telefonen. När jag väl är framme är väl klockan 17:00 iallafall. Hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0