Sleep over.

Hello. Nu har jag och Matilda planerat hela dagen. Jag ska fara till Matty och sova och så ska vi hyra I taket lyser stjärnorna och se den. Och så har jag ju fått en hundring av pappa (jag lyckades med att städa) så jag ska betala för filmen och matty betalar det andra. Jag tror det var så? Iallafall så ska vi ha det skitroligt, vi ska hoppa studsmatta och skratta som aldrig förr. Det har vi bestämt =)
Snart ska jag äta frukost, jag ides inte tidigare så jag ska ta en frunch (frukost,lunch på samma gång) nu. Korv och makaroner blir det, lyxigt va? Jag ska ringa matty nu så att jag kan inte skriva.. nå mer.. ni fattar.. Tjooo.

Kommentarer
Postat av: Matty

Vad kuligt vi ska ha det!!!!

2009-06-13 @ 13:05:08
Postat av: Astrid

Åh , Vad roligt det låter ,Och det kommer säkert oxå att bli roligt för er..

2009-06-13 @ 14:12:58
URL: http://aattid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0