Something new.

Hejhej, jag kom hem från Pauliina för cirka tre timmar sen. Vi var på fenix ett tag och köpte glass och så och sen for vi till henne. Då satt vi bara och pratade om att vi bara MÅSTE tälta nå i veckan nu när det är så varmt menar jag =) 
Nu sitter jag och tittar på  2 ½ men. Haha =) 

 
Vet ni vad? Jag kände att jag måste bjuda på en till bild idag, så här har ni en. Jag har aldrig haft en som är på hela mig så jag tänkte ääh wtf, klart att jag ska lägga upp en bild =) Jag har fotat den idag, eftersom att en tjej som heter Nadia ska fixa min design så jag behövde en bild på mig. Dick inte den här bilden =) Ni får se hur det blir =)
Iallafall, nu ska jag fortsätta att chatta och titta på 2 ½ men. Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0