Tälta ikväll (:

Hejhej. Jag kom hem från poolen för cirka en timma sen. Jag och Pau hade ganska så roligt. Vi badade först i poolen och sen sprang vi till älven och hoppade i. Sen spelade vi "fotboll" med en badboll och jag och Pau förlorade mot hennes föräldrar, haha (; Efter det så åt vi glass och så tror jag att vi sprang till älven och doppade oss igen. Sen så sprang vi så där mellan poolen och älven. När jag hade kommit hem så gick jag i dushen och sen kom mamma och pappa hem med ett skrovmål till mig som jag fick tjocka i mig (; Nyss har jag skrivit ett inlägg om MJ..

Snart kommer nog Pau, vi ska tälta ikväll på gården (: Vi kommer nog att dö i tältet, det ska ju bli närmare 30° grader imorgon på morgonen och hela dagen tror jag? Vi får väl gå ut och hoppa i dammen i värsta fall :) 
Men nu ska jag ut och gå tror jag, jag vill röra på mig (: Så BYE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0