Tidsfördriv .

Hur bor du: Jaa, i ett hus?
Brukar du komma i tid: Ibland, ibland inte.
Hur lång är du: 1, 57. Kring det.
Kan du laga mat: Nej.
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går i femman?
Vad har du på dig just nu: Blå tröja och mjukisbyxor. Och så olika sockor tydligen?
Har du någon fobi: Nepp.
Hade du en bra kväll igår: Jaa..?
Vilket är ditt senaste inköp: Skolavslutnings kläder.
Din favoritdryck på morgonen: Choklad.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Astrid =) Eller jag fick lååååna pengar av henne =) Hihi.
Har du sovit i din egen säng inatt: Jaaa..
Vad hade du sönder senast: Pappas miniräknare.. Oops..
Vem snackade du med senast: Mamma.
Varm favoritdricka: Choklad.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten, eller nå kallt bara.
Alkoholhaltig favoritdricka: Jag vet faktist inte ;)
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag vet inte..
Saknar du någon just nu: Ja.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Säg samma mening tre gånger i rad så får du se vad som händer.
Någon jag stör mig på: Hmm.. Ingen ..
Intressen: Jaa.. Vara med mina vänner? Gills det?
senaste person du kramade: Amandis.
Senaste person du ringde: Pauliina.
Senaste person som ringde dig: Amanda.
Vad drack du senast: Saft.
Vill du ha barn: Nån gång. In the future kanske.
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej, jag kanske längtar lite tills jag blir 12 år men jag längtar inte tills hösten!
Är du sugen på något nu: Nå godis skulle ju alltid sitta fint =)
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Zeroo.
Attraheras du av män med skägg: Neej ..?
Micro-pop eller poppa själv: Micro pop
Brukar du baka: Ja.
Röstade du i det senaste valet: Jag är ju inte ens myndig ..
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja.
Vilken låt lyssnade du senast på: Right round - eftersom att den är min ringsignal..
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja, två hundar.
Vad tycker du är äckligt: Äckligt? Det vet jag inte..
Har du pengar på mobilen: Ja 24,54 kr faktist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0