Twilight eller Brekaing dawn?

Heelo. Jag fick nyss veta att jag ska till tandläkaren imorgon. Det suger piss! Jag som hade tänkt ha sovmorgon och bara slappa men nu är ju det kört. Jag ska vara där på tallvik typ tjugo i tolv så när jag kommer tillbaka då har ju pappa slutat jobbet så jag är ju inte ensam hemma längre. Jag tror att jag ska gå till Pauliina efter att jag har varit hos tandläkaren faktist. Det är ju liksom bara ett stenkast bort så om hon är hemma så tror jag att det är där jag kommer vara imorgon..

Nu är frågan, vilken bok ur The Twilight Saga ska jag börja läsa ikväll? Charlotte har lämnat ettan och fyran här så jag har dom att välja på. Det var lite dåligt att hon lämnade just DOM böckerna eftersom att dom är ju dom bästa! Ettan är ju bra eftersom att det är ju där (det perfekta paret) Edward och Bella träffas. Hela fyran är ju bra men jag kan inte berätta varför när jag vet att t ex Pau inte har läst fyran ännu, men ni som har läst boken förstår nog om jag säger att jag tycker om Renesmee - delen och så "ängen". Med Renesmee - delen så menar jag när det börjar handla om henne och allt efter det. Jag tycker om början också men den andra delen (när Renesmee har kommit) och så slutet äääälskar jag.
Jag tror nog att det blir fyran igen? Ettan kan jag läsa sen..

Men nu ska jag gå och ta mig ett glas saft och sen ska jag lägga mig och läsa.

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0