Årets första pool-besök.

Hejhej alla söta läsare (:
Jag kom hem från Bränna vid 20:00. Jag, Pau och Astrid möttes vid fenix och sen köpte vi oss glass och så gick vi till torget och tjockade oss. Jag blev så himla sugen på stripslåda så jag, pau och Astrid delade på en. Den gick åt väldigt fort för att det var så gott (: Efter det for vi alla hem och jag hämtade en hand duk och sen for jag till poolen med Pau. Jag, Pau och hennes syster Iida sprang till älven och dom hoppade i men jag tog den säkrare vägen, att långsamt gå ut och sen doppa mig (: Det var bara kallt när man först hade hoppat i men sen när vi hade varit där i typ fem sekunder så blev det hyfsat varmt (; Men sen så sprang vi till poolen igen och hoppade i, där var det stekhett i jämförälse med älven. EFter det gick vi och dushade för att klickan var tio i åtta och dom stänger åtta.

Nu är jag hemma igen och har satt in några bilder. Jag ville fota när vi badade men tyvärr så är inte mobilen vattentät   ;-) Imorgon så ska jag vakna vid 10:00. Och nu sk jag faktist ställa klockan så att jag vaknar då (: Sen ska jag springa till poolen med Pauliina. Bada och bli bruna ska vi göra. Och så ska vi ju ha kul. Jag skriver det här nu istället för imorgon för att jag kanske inte hinner blogga innan jag far. Men jag hoppas att jag hinner (:

Jag ser en film som heter Definitely, maybe. Det är en romantisk komedi typ. Men den är inte rolig.. Men ajg vill iallafall se slutet så nu ska jag dra mig från datorn och kolla lite tv. Vi ses imorgon.








                      aattid <3

            Pauliina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0