Surprise, surprise ;)

Hejhej. Det har varit så varmt idag så jag håller nästan på och dö ju! Just nu är det så mycket med knått (stavning????) och mygg så det går liksom inte att vara ute. Jag och Pauliina for ju till poolen så vi har badat där ganska så länge. VI doppade oss i älven också som vi gör varje gång (:

Nu sitter jag och ser en film. Dumpad heter den. Hoppas att den är bra för det finns inget annat på tv.
Vet ni vad jag vill göra? Jag vill göra en design, en bloggdesign. Inte åt mig utan till nån annan. Jag kan endel så att.. Nu vet jag vem jag ska göra till! Men jag säger inte för att det är en överaskning till henne (: Hihi.. Men nu ska jag fortsätta att se filmen. Tjoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0