What to do, what to do?

Hejhej
Det blev inte att sova till 10:00 som ni kanske märker. Jag var så trött så jag vaknade för en timma sen. Kring 12:00.
Men snart ska jag ut i solen och steeeka. Mina vänner är i poolen och när dom har kommit tillbaka så drar vi till Bränna och käkar glass =) Kanske att jag ska testa nån Ben & Jerrys som jag aldrig testat förr? VI får se, men i slutet av dagen så lovar jag att ni kommer få en del bilder. I promice!
Och vet ni vad? Jag har fått mig en ny design. Jag är ganska så nöjd, bara det att jag hatar den bilden på mig som är längst till vänster. Den är såå ..  usch! Men annars är jag nöjd och jag kommer nog att ha kvar den här ett tag.. Jag kommer nog alltid att ha kvar designen men headern kanske jag byter ut någon gång =)
Men nu måste jag verkligen ta och häva mig ut innan molnen når vårt hus!

.PS. Jag fick nyss veta att MAX har brunnit ner! Nejnejnejnej!!!!! Men haha lite kul ändå, hihi .DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0