Försoning.

Hejhej. Jag har inte bloggat sen igår och orsaken till det är att jag och mina vänner blev lite spontana =) Jag for ju till Bränna med Amanda igår och åt glass. Sen började vi prata om att sova i tält så då ringde vi Pau och fråga om vi kunde sova hos henne igår. Hon sa ja så vi gick till Amandas hus och packade, sen for vi till mig och hämtade lite grejer, och så for vi till Pau. Vi började sätta upp tältet och sånt men det gick inte så bra.. Tillslut så fick vi upp tältet iallafall.
Sen spelade vi fotboll, jag tror att det blev oavgjort? Vi spelade bara på skoj =) Efter det gick vi in och åt glass och såg på Paris Hiltons new BFF. Det var helsjukt. Sen gick vi i tältet och pratade ett tag. Senare på kvällen så gick vi ner till älven och kollade lite. Jag vadade lite grann, Pauliina hade tänkt bada men hon fegade ur och det gjorde Amanda också så vi vadade =) Sen gick vi till lekparken och gungade lite =) VI pratade och skrattade hela tiden så vi hade jätteroligt. Pauliina blev trött och sa att hon ville sova så vi gick tillbaka till tältet. Då var klockan kring 03:00. Men jag och AManda var inte trötta så vi var så snälla och tvingade Pau att komma med oss till ängen så vi sprang omkring där och "lekte". Efter det gick vi tillbaka till tältet och då satte vi på oss pyjamas och skulle sova. Men då satte sig Pau upp och sa att hon inte alls var trött så då satt vi alla och pratade. När vi skulle sova så gick det inte för det var något som var väldigt roligt.. Jag vet inte vad men vi alla började skratta iallafall =)
Idag då vi vaknade kring 07:30 så var det så varmt i tältet att vi var tvungna att gå ut därifrån, seriöst jag höll på och döö!
Då gick vi in till Paus hus och la oss på soffan och sov. Vi alla somna på direkten för att vi var så trötta. Sen vaknade vi igen kring 11:30. Amanda var mest svårväckt, jag och Pau fick skaka i henne, skrika åt henne och allt sånt men hon sa "Nääää låt mig vaaa jag vill sooooovaaaaa..................". NÄr vi hade fått henne väckt så satte vi ner tältet och så for dom till poolen och jag stack till min farmor.

Nu är jag hemma och ska se på en film som heter Försoning. Det är ett drama och jag tror att Keira Knightley är med i den så ajg tror nog att den ska vara bra? Hoppas det iallafall, men nu ska jag sluta så att jag inte missar början. Hejdåå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0