Men att rubriker ska vara så svåra!

Hejhej. Jag orka inte blogga i morse. Det känns liksom jobbigt när jag har sommarlov så jag ids nog inte blogga lika mycket nu som jag har gjort förut. På kvällen kanske jag bloggar lite mer då jag är inne och ser på tv, om inte jag & co, hittar på något (;
Iallafall så vaknade jag av att pappa ropade på mig. Så jag gick in i köket och då satt mamma och pappa vid bordet och dom ville prata med mig. Pappa hade ett erbjudande, haha (; Att jag kunde få en kamera av dom men isåfall får jag nöja mig med en digitalkamera (alltså inte en system). Den som dom hade tittat på har 10,2 megapixlar så den är då ganska så bra. Och då tänkte jag att det faktist duger för mig med en sån nu. Jag ska ju spara till en Nikon D40 eller D60 för att jag ska ha en, även om det blir när jag är 50 år! För att om jag ska köpa en Nikon D60 till exempel så måste jag offra en massa grejer som jag blir tvungen att sälja. Typ studsmattan och Nintendo DS:et och det är faktist inte värt det. Inte ännu (: Så pappa har beställt kameran för bara 800 kr så den kommer väl på tisdag eller onsdag kanske. Men jag fick den ju inte helt gratis, pappa sa att jag kommer inte få någon mer veckopeng nu men det skiter väl jag i, jag får den ju ändå aldrig, haha :D

Jag vill hitta på nå.. Det är så tråkigt här hemma. Jag vill bada och jag vill tälta med alla kompisarna mina. Skratta och ha det bra ;) Men nu ska jag chatta med Aattid som nyss loggade in. Kanske ska ta och fråga om hon vet nå vi kan göra? (; Hejdåå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0